[itzul] Itzuliezinak/itzulgaitzak

maite darceles mdarceles a bildua hobest.es
Lar, Mar 14, 09:41:18, CET 2015

Euskarazko berezko koloreen sistemak gaur egun zabalduago dugun
sistemarekin alderatuz berezitasun nabarmenak ditu, eta horren azterketak
gai interesgarriak ireki ditzakeela iruditzen zait (azterketak eginak
izango dira, bat baino gehiago, baina ez daukat erreferentziarik). Hor
ditugu, adibiderako: ile urdin, begi zuri, "berdea" adierazteko -hainbeste
dugularik horretatik- berezko hitzik ez edukitzea, gorri hitzaren beste
erabilerak: negu gorri, larrugorri...

Maite

Maite Darceles  mdarceles a bildua hobest.es • www.hobest.es •
maitedarceles.blogspot.com  [image: Facebook]
<http://www.facebook.com/maite.darceles> [image: Twitter]
<https://twitter.com/maitheda> [image: LinkedIn]
<http://www.linkedin.com/profile/view?id=50790045&trk=hb_tab_pro_top> [image:
Scoop.It]
<http://www.scoop.it/t/hezkuntza-eraldatzen-transformando-la-educacion> [image:
Hobest] <http://hobest.es>

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko martxoak 13
00:21):