[itzul] Igualdad entre mujeres y hombres

leire lopez goiburu leirerentzat a bildua hotmail.com
Ast, Mar 26, 13:00:55, CET 2015

Kaixo:
EHUren berditasunaren gaineko masterra "Emakume eta gizonen berdintasunaren gaineko masterra" da eta honen gai guztietan modu honetara azaltzen da. Horrez gain, irizpide orokorra, berdintasuna sustatzea helburu denean, ahal denean, emakume hitza aurretik jartzea gomendatzen da.

Leire López Goiburu