[itzul] landa-banda

jon-agirre a bildua euskadi.eus jon-agirre a bildua euskadi.eus
As, Mar 31, 17:40:29, CEST 2015

Baliteke, baina, herritar peto horrek pentsatzea, “horrenbeste neuk ere…”. Dena den, “landa-“  ‘rural’ emateko erabiltzen da, ‘rústico’ beste zerbait da, ‘baserriko estilokoa’ edo. Bestalde, Hiztegi Batuak espres baztertzen du:

bisagra* e. gontz; (atearen) erro

Gontz-egilearentzat egokiagoa, beharbada, Euskaltermena baino. Horrelakoetan aukerak ematea da onena, informazio guztia, eta berak, profesionalak, erabaki dezala (euskalduna bada, jakina).

Jon

From: j-erkizia a bildua habe.eus [mailto:j-erkizia a bildua habe.eus]
Sent: asteartea, 2015.eko martxoak 31 12:55
To: itzul a bildua postaria.com
Subject: Re: [itzul] landa-banda

Kaixo Jabier.

Ondo egin duzu nire ustez. Euskarak, testuinguru horretan baliagarria izango bada, ulergarria izan behar du lehenbizikotik, eta aipatzen dituzun beste aukera horiek, testuingururik gabe, ezin dira ulertu.

Gainera, EUSKALTERMen “bisagra” ere ageri da (Industria eremua), termino onartu  gisa, lehentasunik gabe bada ere.

Horrelakoetan, erabilerari pisu erabakigarria eman behar zaio, bestela porrota eta desmotibazioa eragingo dizkiogu galdetzaile/bezeroari.

Beraz, koldar ez, ausart jokatu duzula esango nuke.

Joseba Erkizia Itoitz