[itzul] "Adaptar" dela-eta

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
As, Maiatza 12, 17:40:29, CEST 2015

Kaixo, Joxemari:

Ba nik, "elkarri neurria hartu" edo "elkarrekin ohitu" esamoldeetatik joko
nuke, adibidez:

"Behin haurra eta gurasoak elkarrekin ohitu direnean, umea beste pertsona
batzuekin ere ohitzen joan beharko da".

"Haurrak eta gurasoek elkarri neurria hartu eta gero, umea beste pretsona
batzuekin ohitzen joan beharko da".

Ezertarako balio badizu...

Ondo izan!

Patricia