[itzul] jokoa ez da errenta

Agurtzane Mallona agurtzane.mallona a bildua deusto.es
Al, Maiatza 25, 15:19:35, CEST 2015

Eskerrik asko, Jon. Agertu zaizkidanak 2011z honantzakoak dira, asko
lineakoak, Estatukoak eta ONCEk dituztenak. Susmatzen dut inork horren
berririk ez badu, itzulita ere ez direla egongo. Pentsatuko beharko dugu
zer egin.

Agurtzane

<jon-agirre a bildua euskadi.eus> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko maiatzak 25
14:28):

--
Agurtzane Mallona
Itzulpen Zerbitzua