[itzul] Barranco eta rambla

Ander Altuna-UEU a.altuna a bildua ueu.eus
Ost, Maiatza 27, 13:54:46, CEST 2015

Elhuyar-en /Geologia hiztegi entziklopedikoa/n:

barranco = trokarte (ekaitzetan soilik ura daramaten errekek eratutako
horma aldapatsuak dituen arroila txiki baina sakona)
rambla = uadi

az., 2015.eko mairen 27a 13:18(e)an, Amaia Lasheras igorleak idatzi zuen:

--
Ander sinadura

Ondo izan,

Ander Altuna Gabiola
Hizkuntza arduraduna

UEU logoa

Bilboko Egoitza Soziala
Erribera 14, 1.D
48005 BILBO
Tel.: 94 679 05 46
Faxa: 94 479 30 39
a.altuna a bildua ueu.eus <mailto:a.altuna a bildua ueu.eus>

www.ueu.eus <http://www.ueu.eus>

Ni ere, UEU
Gurea, euskalduna <http://www.ueu.eus/berriak/ikusi/gu_ere__ueu_>

Lege oharra

Mezu elektroniko honetan, eta, hala badagokio, bere fitxategi
erantsietan, hartzaileari soilik zuzendutako isilpeko informazioa dago.
Debekatuta dago informazio hori zabaldu, kopiatu eta beste pertsonen
artean banatzea, Udako Euskal Unibertsitatearen baimen idatzirik gabe.
Akatsen batengatik mezu hau jaso baduzu, jakinarazi mesedez, mezua
igorlearen helbidera birbidaliz.

DBLOn ezarritakoaren arabera, Udako Euskal Unibertsitateak datu
pertsonalen isilpeko tratamendua bermatzeko beharrezko neurriak hartzen
ditu. Halaber, zure datuak fitxategi batean daudela jakinarazi nahi
diguzu, zure harremana mantentzeko. Eskubidea daukazu datuok begiratu,
zuzendu, ezabatu eta aurka egiteko, helbide honetan: Erribera Kalea 14,
48005 Bilbo, Bizkaia.