[itzul] Bienvenu(e) genero ikuspegitik

edurne.alegria a bildua luxinet.fr edurne.alegria a bildua luxinet.fr
Ast, Maiatza 28, 15:53:44, CEST 2015

Bienvenu(e) hobesten baduzue, "s" bat gehitu beharko zaio pluralizatzeko, gazteleraz bezala, beraz
BIENVENU(E)S

edurne

 Message-----
From: Bakartxo ARRIZABALAGA [mailto:bakartxo.arrizabalaga a bildua orange.fr]
Sent: jueves, 28 de mayo de 2015 13:05
To: ItzuL
Subject: Re: [itzul] Bienvenu(e) genero ikuspegitik

  Ez dut uste kartel batean soyez... jartzeko lekuarik ukanen duzun, gainera, irakurtzeko sobera luze duzu. Bienvenu(e) aski duzu.

  Bakartxo

    > Message du 28/05/15 10:51
    > De : "Enrike Gorrotxategi" <itzultzailea a bildua eskoriatza.eus>
    > A : "ItzuL" <itzul a bildua postaria.com>
    > Copie à :
    > Objet : [itzul] Bienvenu(e) genero ikuspegitik

    Kaixo,

    Herri sarreran kartel bat jartzeko gara eta zalantza daukat bienvenu(e) hori horrela erabiliko ote den, betiere genero ikuspegitik.

    Hau da kartela:

    Ongi etorri Eskoriatzara

    Bienvenid a bildua s   Welcome   Bienvenu(e)

    Bila ibili eta "Soyez la bienvenu" ere aurkitu dut, baina, ez dakit ba. Kontua da egoki ikusten duzuen Bienvenu(e) hori.

    Mila esker aldez aurretik

    --

    Enrike Gorrotxategi
    > Itzultzailea
    > 943 714 407
    > www.eskoriatza.eus

    > Ez inprimatu mezu hau beharrezkoa ez bada. Ingurumena zaintzea gure esku dago.

    Aurrerantzean  .eus  izango naiz. Aldatu helbidea zure kontaktuetan.