[itzul] Trados: Itzulitako testua jartzen den laukiaren kolorea aldatu

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.eus
Ost, Aza 11, 07:56:25, CET 2015

Orain itzultzen ari naizen testu batean letra kolorea zuria da, eta laukia horia denez ia ez da testua ikusten. Ia ez dakit zer idazten dudan ere...

Letraren kolorea aldatzen badut, gero berriro zuriz jarri beharko dut...

Ez dut Trados ongi ezagutzen, baina agian hemen aurkitzen ahal duzu azalpen bat:
http://tinyurl.com/pkj2uh8

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.eus<mailto:gegia a bildua gipuzkoa.eus>

Hemendik aurrera nire posta elektronikoak .eus domeinua izango du. Hori dela eta, nire posta elektroniko berria zure kontaktuetan gordetzea gomendatzen dizut. Oraingoz, bi domeinuak indarrean mantenduko dira.

A partir de ahora mi correo electrónico tendrá el dominio .eus y en consecuencia, le recomiendo que guarde mi nueva dirección electrónica en sus contactos. De momento convivirán los dos dominios.

Gipuzkoan

euskaraz bizi eta lan egiten dugu