[itzul] Xuxen 5, euskarazko zuzentzaile ortografiko eta gramatikal berria

ainara maya ainaramaya a bildua gmail.com
Al, Aza 23, 12:57:09, CET 2015

 #cz: blatouch (^m)
#en: (.marsh) marigold <!marigold>
#fr: populage (^m)
#sp: calta (^f)
#ba: caltha NOLA EMANGO ZENUKETE HAU EUSKARAZ? LORE HAU?

ainara maya<ainaramaya a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
azaroak 23 12:38):