[itzul] Fwd: Re: azucar invertido

Edorta Agirre agirredort a bildua gmail.com
As, Aza 24, 13:06:10, CET 2015

Kaixo, Joxemari:
Elikadura hiztegi biak (glosarioa eta entziklopedikoa) "Ase eta Gose"
gunean daude (*asetagose*.blogariak.net/).
Eta "alderanztu" terminoa, dudarik gabe, orain Harluxetek eta bestek
ematen dituztenek baino urte gehixeago ditu. Hiztegia egiten hasi
zenean, "invertido" horren ordaintzat hitz hori bakarrik topatu nuen.
Eskerrik asko,

Edorta