[itzul] Xakearen nomenklatura

PATXI ANGULO patxi.angulo a bildua ehu.eus
Al, Aza 30, 19:40:21, CET 2015

Gabon, Enrique,

liburu horiek ikusita nituen, baina hainbat aldiz saiatu naiz liburu
horiek lortzen federazioaren WEB-orritik eta zuk emandako helbidetik,
eta ez dut inoiz lortu.

Dena dela, eskerrik asko zure erantzunagatik.

Agur,

Patxi Angulo

Enrique Umaran <enriqueumaran a bildua uribekostabhi.com> erabiltzaileak idatzi du: