[itzul] tomé razón

JMN JMN aupaurrera a bildua gmail.com
Ost, Urr 28, 09:03:20, CET 2015

Iritzi miritzi, nirea emango dut (endredatzeko asmorik gabe).
Nire ustez, "tomo razón" = "tomo nota" da, besterik gabe.
DRAE
razón
Del lat. ratio, -onis.
3. Palabras o frases con las que se expresa el discurso.

tomar nota
1. loc. verb. Apuntar por escrito algo que debe ser recordado.

Beraz, nik neuk "tomo razón" horren ordez, "idatziz jasota"/"idatziz
jaso dut" ipiniko nuke.

2015/10/28 08:45(e)an, Gotzon Egia igorleak idatzi zuen:

> Barka, «aintzat hartuta».
>
> --
> Gotzon Egia
> gegia a bildua gipuzkoa.eus
> 43º 19' 15" N 1º 58' 57.5" W

> Hemendik aurrera nire posta elektronikoak .eus domeinua izango du.
> Hori dela eta, nire posta elektroniko berria zure kontaktuetan
> gordetzea gomendatzen dizut. Oraingoz, bi domeinuak indarrean
> mantenduko dira.
>
> A partir de ahora mi correo electrónico tendrá el dominio .eus y en
> consecuencia, le recomiendo que guarde mi nueva dirección electrónica
> [...]

---