[itzul] Zalantza

Juan Luis jlfergut a bildua gmail.com
Iga, Ots 28, 13:29:51, CET 2016

Aupa,

Deus ez daducat 'alderanciz' terminoaren contra, jaquina, bainan ene
iduricoz hobe liçate baldin eta textu scientificoetan 'inverso,
inversoqui...' elhe internationalac erabil baguenitza, ceren anhitzez
arguiagoac eta cehatzagoac baitira, ceina den justuqui textu scientificoen
eçaugarrietarico bat.

Arrastiri on.

Juan Luis

Juan Luis<jlfergut a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko otsailak
27 19:11):