[itzul] política de no violencia

Pedro Mari Etxezarraga agarralde a bildua gmail.com
Or, Uzt 1, 17:49:01, CEST 2016

Hasteko eta behin, nik ez dut ulertzen zer den "dirurik ezaren politika."
zuk esplikazio bat ematen duzu, zeina ez den ulertzen esaldiaren
literalitateari erreparatuta. Ameneko testu baten barruan ikusiko bagendu,
orduan....
2016 uzt. 1 17:18 erabiltzaileak hau idatzi du ("maite darceles" <
mdarceles a bildua hobest.es>):