[itzul] Azak ere ba omen dakite euskaraz...

Bakartxo ARRIZABALAGA bakartxo.arrizabalaga a bildua orange.fr
Or, Uzt 8, 08:33:15, CEST 2016

Baina para emascular masculino izan behar eta ez dut uste hizkuntzak baliatzen ditugun guztiak maskulino garenik, ez eta hizkuntzak potroak direnik ere. Hori jendilajea!

Bakartxo

> Message du 08/07/16 08:21
> De : "Patricia Jorge Kuartango"
> A : "ItzuL"
> Copie ŕ :
> Objet : Re: [itzul] Azak ere ba omen dakite euskaraz...

"ˇˇˇCondenan a sus hijos a la ignorancia y a la EMASCULACIÓN lingüística!!!" (hiru harridura-ikur jarri ditut, baina sei ere izan zitezkeen, tipoa bihotzekoak emateko zorian zegoen eta)... Hitz berri bat ikasi dut, behintzat.

Gora gu ta gutarrak! Asteburu on!

Patricia

igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko uztailak 7 17:40):