[itzul] Azak ere ba omen dakite euskaraz...

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.eus
Or, Uzt 8, 09:36:56, CEST 2016

Serranok darabiltzan argudioak nonahi entzun ditzakegu, eta komeni da, beraz, ideia batzuk garbi edukitzea:

1. Eskubideak ez dira hizkuntzenak, hiztunonak baizik. Beraz, eztabaida ez da gaztelania handi, jasoaren eskubideak vs euskara txiki eta baserritarraren eskubideak, baizik ni naizen herritarraren eskubideak vs zu zaren herritarraren eskubideak.

2. Gaztelania ez da hizkuntza unibertsala. Egungo hizkuntza unibertsal bakarra ingelesa da.

Asier Larrinaga Larrazabal

From: Bakartxo ARRIZABALAGA [mailto:bakartxo.arrizabalaga a bildua orange.fr]
Sent: ostirala, 08 de uztaila de 2016 08:33
To: ItzuL
Subject: Re: [itzul] Azak ere ba omen dakite euskaraz...

Baina para emascular masculino izan behar eta ez dut uste hizkuntzak baliatzen ditugun guztiak maskulino garenik, ez eta hizkuntzak potroak direnik ere. Hori jendilajea!

Bakartxo

> Message du 08/07/16 08:21
> De : "Patricia Jorge Kuartango" <kuartango a bildua gmail.com>
> A : "ItzuL" <itzul a bildua postaria.com>
> Copie ŕ :
> Objet : Re: [itzul] Azak ere ba omen dakite euskaraz...

"ˇˇˇCondenan a sus hijos a la ignorancia y a la EMASCULACIÓN<https://es.wikipedia.org/wiki/Emasculaci%C3%B3n> lingüística!!!" (hiru harridura-ikur jarri ditut, baina sei ere izan zitezkeen, tipoa bihotzekoak emateko zorian zegoen eta)... Hitz berri bat ikasi dut, behintzat.

Gora gu ta gutarrak! Asteburu on!

Patricia

<edurne.alegria a bildua ozone.net<mailto:edurne.alegria a bildua ozone.net>> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko uztailak 7 17:40):

<http://www.eitb.eus/link-banner-email-ezkerra/>
<http://www.eitb.eus/link-banner-email-eskuma/>