[itzul] Pasar hilos flojos

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Or, Uzt 15, 09:50:50, CEST 2016

Eskerrik asko guztioi.

Uste dut "hari lasaiak/nasaiak pasatzea" horri eutsiko diodala.

Asteburu on!

Patricia

goizane zabala arrizabalaga<goizaneirakasle a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi
zuen (2016(e)ko uztailak 15 09:23):