[itzul] Cortes Bilbo

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Ast, Eka 23, 11:37:51, CEST 2016

Arrazoia! A zelako bilbotarra, ni!

Bilboko izendegian bilatu ordez, beste nonbait begiratu dut...

Barkatu, Amaia, eta eskerrik asko, Asier eta Jon!

Agirre Garai, Jon<jon-agirre a bildua euskadi.eus> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko ekainak 23 11:31):