[itzul] Alimentos kilométricos

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Or, Mar 11, 10:41:38, CET 2016

Gaztelaniaz "alimentos kilométricos" esan badaiteke, ez dakit zergatik ez
"elikagai kilometrikoak" euskaraz, non eta beste tradizio bat ez
dagoen. "Urrunetik datozen elikagaiak", nire ustez, ez da izendapen bat,
deskripzio bat baizik.

Bakartxo ARRIZABALAGA<bakartxo.arrizabalaga a bildua orange.fr> igorleak hau idatzi
zuen (2016(e)ko martxoak 11 10:09):