[itzul] Alimentos kilométricos

Edorta Agirre agirredort a bildua gmail.com
Or, Mar 11, 10:53:38, CET 2016

Beharbada, oraintsu zabaltzen hasia den "0 kilometroko elikagaiak"
horren adiera batek eman liezaguke klabea: "ber-bertako elikagaiak"
baldin badira hemengoak, "urrun-urrunekoak" edo, izango dira beste
muturrekoak. Eta,
Xabierrek Arrazoi, kontua izango da geure tradizioa lehenbailehen
sortzen eta osatzen hastea, egungo bideaz ahaztuta.
Harritu egiten gara, tarteka, ingelesdunek ematen dituzten konponbideen
soila ikusirik: elikagai, jan, hazkurri, jaki... "food", kito. Eta,
gainera, funtzionatu egiten du.