[itzul] Miscelánea

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Ost, Mar 16, 10:43:25, CET 2016

Kaixo, eta eskerrik asko!

Bide batez,
​ditxosozko Explorer hori euskaraz jartzea izan zen nire lehenengo
burutazioa (Firefox erabiltzen dut, eta ez diot arretarik jartzen
besteari), eta ez nuen lortu. N
orbaitek lagundu ahal badit,
​Explorer ​
11.09 bertsioa da nirea...

Ondo izan,

Patricia

Garikoitz Knörr de Santiago<gari a bildua nonbait.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko martxoak 16 09:34):