[itzul] Supremacía euskaraz?

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Or, Maiatza 6, 13:02:07, CEST 2016

Berez, ez du kutsu negatiborik.Ados. Beste kontu bat da zein kutsu eman
nahi izan dioten, ze, testugileek sarri egiten dituzte horrelako
bihurrikeriak, ezta?

Kasu honetan, eta, betiere, testua begi aurrean izan gabe, otu zait, agian,
hortik etor zitekeela galdera; eta horregatik esan dut kutsu negatibo edo
peioratibo horren kutsurik ageri bada, bidezko eta egoki ikusiko nukeela
"nagusikeria" erabiltzea.

Testuinguruak argituko du kontua.

Xabier Aristegieta<allurritza a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko maiatzak 6 12:53):