[itzul] Sagarrondo bati seaska kanta

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Ast, Maiatza 19, 10:23:33, CEST 2016

​Horren bila nenbilen, hain justu. Bere beste olerki batzuen itzulpenak
irakurriak dizkiot Atxagari, Ruperren diskoetako liburuxketan, baina ez
nekien ea hau ere itzulia zuen ala ez...

Milesker, Kepa, Iñigo eta Gerardo!

Patricia

Gerardo Markuleta<gmarkuleta a bildua euskalnet.net> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko maiatzak 19 10:08):