[itzul] IVAPek sarean jarritak itzulpen-memoriak

Irizar Apaolaza, Ander (Euskarabidea) ander.irizar.apaolaza a bildua navarra.es
Ast, Aza 3, 14:09:04, CET 2016

Kaixo:
Ez dakit zenbateraino den gauza ezaguna IVAPek sarean jarriak dituela memoria hauek guztiak: http://www.ivap.euskadi.eus/r61-vedorok/eu/?r01kQry=tC%3Aeuskadi%3BtF%3Aopendata%3Bm%3AdocumentLanguage.EQ.es%2COpendataLabels.LIKE.Memorias%3B
Esango nuke -seguru-seguru ez banago ere- posta-zerrenda honetan ez dela kontu honen berri eman, eta horregatik aipatzen dut; izan ere, iruditzen zait izango dela honen berri ez duen jenderik (ni neu oraintxe jabetu naiz).
Bide batez, eskerrik asko IVAPekoei memoria horiek eskuragarri jartzeagatik.
Ander Irizar
Euskarabidea