[itzul] Escalabilidad

Antton Gurrutxaga Hernaiz a.gurrutxaga a bildua elhuyar.com
As, Aza 15, 11:55:25, CET 2016

Patricia
*:*

   - *eskalagarri* duzu Euskaltermen ([Kontsulta-fitxak] [1998]) eta TZOS
   <http://tzos.ehu.eus/term/t52832/>en.
   - *eskalagarritasun *aurkituko duzu EHUskaratuak
   <http://ehuskaratuak.ehu.eus/bilaketa/>, ETC
   <http://www.ehu.eus/etc/?bila=-eskalagarritasun*>, LB
   <http://lexikoarenbehatokia.euskaltzaindia.eus/cgi-bin/kontsulta.py?testu-hitza1=eskalagarritasun>eta
   ElhWC
   <http://webcorpusak.elhuyar.eus/cgi-bin/kontsulta.py?testu-hitza1=eskalagarritasun&formalema1=forma&konparazioa1=hasi&ordenatu=ordenadok>corpusetan.
   Wikipediako Streaming <https://eu.wikipedia.org/wiki/Streaming>sarreran
   ere, *eskalagarritasun *erabili da.
   - *eskalabilitate *ere aurkituko duzu ETCn eta ElhWCn ("forma hasi"
   bilaketa.aukera erabili), baina maiztasunak apalagoak dira.

*Antton Gurrutxaga*
Hiztegiak+Corpusak teknikaria & I+G ikertzailea

a.gurrutxaga a bildua elhuyar.com
<http://www.linkedin.com/pub/antton-gurrutxaga/8/2a9/2a4>
<http://scholar.google.com/citations?user=s1G5R_YAAAAJ&hl=en>
<https://www.researchgate.net/profile/Antton_Gurrutxaga>
tel.: +34 943 363040 | luzp.: 226

Zelai Haundi, 3. Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus* <http://www.elhuyar.eus>
[image: Egin zaitez bazkide!]
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>
Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan
dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez
bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.
Ez inprimatu mezu hau ezinbestekoa ez bada.