[itzul] Escalabilidad

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
As, Aza 15, 12:21:32, CET 2016

Ba eskerrik asko guztioi. Egia esan, txarto begiratuko nuen ze,
"escalabilidad" jarri dut Euskalbarren eta ez dut ordainik aurkitu
(Euskaltermen ere ez)... Oporrak behar ditudan seinale, akaso... ;)

Ondo izan!

Patricia

Antton Gurrutxaga Hernaiz<a.gurrutxaga a bildua elhuyar.com> igorleak hau idatzi
zuen (2016(e)ko azaroak 15 11:55):