[itzul] Hiztegi Batua (†) goian bego, Euskaltzaindiaren Hiztegia, Hiztegi Batu Oinarriduna eta Euskalbar

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ast, Urr 6, 14:37:21, CEST 2016

Nik ulertzen dudan moduan, murrizten dueña "hiztegi arauemailea" da...

Gilen Mejuto<gilenmejuto a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
urriak 6 14:36):