[itzul] Hiztegi Batua (†) goian bego, Euskaltzaindiaren Hiztegia, Hiztegi Batu Oinarriduna eta Euskalbar

Gilen Mejuto gilenmejuto a bildua gmail.com
Ast, Urr 6, 14:36:19, CEST 2016

Hiztegi Batua, letra larriekin, bat bakarra dago, nik uste, eta ez du
inolako murrizketaren beharrik.

Xabier Aristegieta<allurritza a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko urriak 6 14:31):