[itzul] Hiztegi Batua (†) goian bego, Euskaltzaindiaren Hiztegia, Hiztegi Batu Oinarriduna eta Euskalbar

Gilen Mejuto gilenmejuto a bildua gmail.com
Or, Urr 14, 13:56:23, CEST 2016

Ez zen agian ideia txarra izango "ik." ondoko hitzetan esteka bat ipini
balitz horietara zuzen joateko.

Agirre Garai, Jon<jon-agirre a bildua euskadi.eus> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko urriak 14 13:25):