[itzul] Un pueblo de cine

Jose Agustin Arrieta jaarrieta2 a bildua gmail.com
Or, Urr 14, 16:05:53, CEST 2016

Arratsalde on: duela hamar-hamabi bat urte edo hasi zen Kutxa, Donostiako
Zinemaldirakoan, postal batzuk argitaratzen, urtero, zuri-beltzean:
fotomontaje edo collage moduko batzuk ziren (King Kong Hotel Londresen,
James Bond Kontxan, etab.); gogoan izango dituzue, seguru aski, zuetariko
askok... "Una ciudad de cine" zen slogana -beti bezala, erdaraz pentsatua
-, eta Kutxako Euskara Zerbitzuan, apropos eta nahita noski, "Zinezko hiri
bat" euskaratu genuen, "zinezko" horretan bai zinema bai hiriaren
zinezko/benetako xarma-edo batuz edo batu nahirik. Uste dut asmatu genuela,
edo asmatu samartu behinik behin.

Ongi izan.

Joxe Austin Arrieta Ugartetxea

Garikoitz Etxebarria<garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org> igorleak hau
idatzi zuen (2016(e)ko urriak 13 07:46):