[itzul] Un pueblo de cine

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Or, Urr 14, 16:18:55, CEST 2016

Bete-betean asmatu ere! Zorionak, benetan.

Bidenabar: bitxia, grafia berari ematen zaion esanahiaren arabera, nola
aldatzen den "zinezko" hori ahoskatzeko modua, ezta? "Bainugelan
bainu-gelarekin dutxatu naiz" esaldian bezala...

Asteburu on.

Xabier

Jose Agustin Arrieta<jaarrieta2 a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko urriak 14 16:05):