[itzul] Hueso astillado

Pedro Mari Etxezarraga agarralde a bildua gmail.com
Or, Urr 28, 19:39:28, CEST 2016

Hiztegia arakatu dut, eta uste dut "ezpalkatu" eta "astrillatu" gauza bera
direla. Ezpalkatu hitza Ruper Ordorikak ere badarabil bere kantetako baten,
ez dakit zeinetan baina. Por zierto, bizkaieraz "ezpal" "zezpal" da herri
askotan. Nik neuk ez dut sekula entzun "zezpaldu" berbea, baina baliteke...

Alfontso Mujika Etxeberria<a.mujika a bildua elhuyar.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko urriak 28 15:48):