[itzul] «Ingelesa-euskara itzulpen-mintegia», izena emateko epea zabalik

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Al, Ira 5, 13:19:28, CEST 2016

Kaixo, Mila:

Oso interesgarria iruditu zait mintegitxoa, eta izena eman nahiko nuke,
baina zalantza bat dut: zer ingeles-maila behar da? Apur bat "herdoilduta"
dago nirea, eta tira...

Muxu bat!

Patricia

EIZIE<bulegoa a bildua eizie.eus> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko irailak 5
11:29):