[itzul] «Ingelesa-euskara itzulpen-mintegia», izena emateko epea zabalik

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Al, Ira 5, 13:20:25, CEST 2016

Ejem... Barkatu...

Bistan denez, aurreko mezua Milarentzat zen...

Ondo izan,

Patricia

Patricia Jorge Kuartango<kuartango a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko irailak 5 13:19):