[itzul] DO babestua

GOIKOETXEA GLEZ. DE LANGARIKA, IRATXE goikoetxea_iratxe a bildua eitb.eus
Ast, Ira 15, 12:06:50, CEST 2016

Zure galdera irakurrita, bi galdera etorri zaizkit burura:

1.       Zergatik erabaki ote da ‘sor-marka’ eta ez ‘sormarka’, ‘sor‘ aditz erroa izanik?

2.       ‘Sor-marka’ eta Denominación de Origen gauza bera dira?

Nola Erran<httphttp://www.nolaerran.org/?h2=SORMARKA&z2=lit2> hiztegian euskaraz begiratuta, hona:

[cid:image001.png a bildua 01D20F49.A40ADBD0]

Iratxe

From: Ana Martin [mailto:ana a bildua emun.eus]
Sent: jueves, 15 de septiembre de 2016 11:36
To: ItzuL
Subject: [itzul] DO babestua

Kaixo
Irudipena dut kontua lehenago ibili dela baina ez dut aurkitzen.

Denominación de Origen horretaz ari naiz.

Prentsan sor-marka erabiltzen da gehienbat (eta Hiztegia Batuan badago).
Baina dokumentu ofizialetan badirudi Jatorri Deitura dela nagusi.
Jatorri Izendapen ere ibili da bueltaka.
Orduan kontu aski desatsegina bezain ohikoa gertatzen da. Sor-markaren alde eginez gero, gero lege testuak aipatu behar direnean beste modu batera eman behar da...
Zein hobesten duzue, eta zergatik?
Eskerrik asko aurrez

<http://www.eitb.eus/link-banner-email-ezkerra/>
<http://www.eitb.eus/link-banner-email-eskuma/>