[itzul] DO babestua

Ana Martin ana a bildua emun.eus
Ast, Ira 15, 11:35:46, CEST 2016

Kaixo
Irudipena dut kontua lehenago ibili dela baina ez dut aurkitzen.

Denominación de Origen horretaz ari naiz.

Prentsan sor-marka erabiltzen da gehienbat (eta Hiztegia Batuan badago).
Baina dokumentu ofizialetan badirudi Jatorri Deitura dela nagusi.
Jatorri Izendapen ere ibili da bueltaka.
Orduan kontu aski desatsegina bezain ohikoa gertatzen da. Sor-markaren alde
eginez gero, gero lege testuak aipatu behar direnean beste modu batera eman
behar da...
Zein hobesten duzue, eta zergatik?

Eskerrik asko aurrez