[itzul] DO babestua

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.eus
Ast, Ira 15, 13:01:30, CEST 2016

"Sor-marka" oso hitz polita izan daiteke, baina ez dator bat Europako legedian bereizten diren kategoriekin:

1.
indicación geográfica protegida
protected geographical indication
indication géographique protégée

2.
especialidad tradicional garantizada
traditional speciality guaranteed
spécialité traditionnelle garantie

3.
denominación de origen
designation of origin
apellation d`origine

Hizkera informaletik kanpo, beraz, beste aukeraren bat hobetsi beharko litzateke.

Asier Larrinaga Larrazabal