[itzul] Como hay dios

maite darceles mdarceles a bildua hobest.es
Or, Ira 16, 11:00:06, CEST 2016

Gure amonak Hondarribian "bertan hil" erabiltzen zuen, aditz laguntzailerik
gabe, bere horretan. Labayru Hiztegi fraseologikoan
<https://hiztegia.labayru.eus/bilatu/ED/all/muera?locale=eu> ez dut
horrelakorik aurkitzen, baina iradokizuna bidali dut...

Maite Darceles  mdarceles a bildua hobest.es • www.hobest.es •
maitedarceles.blogspot.com  [image: Facebook]
<http://www.facebook.com/maite.darceles> [image: Twitter]
<https://twitter.com/maitheda> [image: LinkedIn]
<http://www.linkedin.com/profile/view?id=50790045&trk=hb_tab_pro_top> [image:
Scoop.It]
<http://www.scoop.it/t/hezkuntza-eraldatzen-transformando-la-educacion> [image:
Hobest] <http://hobest.es>

Lexikografia atala<hiztegia a bildua labayru.eus> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko irailak 16 10:43):