[itzul] "Te escuchamos"

Gilen Mejuto gilenmejuto a bildua gmail.com
Lar, Ira 17, 18:47:55, CEST 2016

Interesgarria litzateke jakitea esaldi horren testuingurua.

Hala, baliteke lagunarteko ingurune batean agertzea:

*entzuten haugu*

Edo ingurune are kolokialago batean:

*a(d)itzen haugu*

Edo erregistro formalekoa izatea:

*beha gagozkizu/gauzkazu*

Edo sorkuntza-edo permititzen duen egoera batean:

*(entzun) bahantzugu/bazantzu(zki)guadi gauzkank*

Gilen Mejuto
*Freelance Translator*

*Bulego-orduak: 10:00 - 17:00Office hours: 9:00 - 16:00 (BST)*

Juan Garzia Garmendia<juangarzia a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko irailak 17 18:29):