[itzul] Okzitaniera - Euskara konbinazioa Euskalbarren bai?

Unamuno Plazaola Mario m.unamuno a bildua pamplona.es
Ost, Api 5, 14:01:46, CEST 2017

      Kaixo, egunon...

      Errezeloa dut inoiz erabili izan dudala konbinazio hori.... Euskalbarren?????   baiezkoan nago, baina errezelo hutsa dut, besterik ez.

      Berez, Euskalbarrek eskaintzen du konbizanio hori ezkerreko zutabean. Baina gero, bilaketa-kutxatilan hitzen bat idatziz gero ("agur", esaterako)  zer gehiago egin behar da, zein tekla-konbinazio, zein komando sakatu behar da?

        Edo, agian, ez zen Euskalbarren izango??   Non orduan?? Bururatzen al duzue, ba al dakizue horren berri?

     Eskerrik asko aldez aurretik...
                                        Mario