[itzul] DOY FE/ NO DOY FE

AINARA MAYA URROZ AINARA.MAYAURROZ a bildua osakidetza.eus
Al, Abu 21, 10:49:45, CEST 2017

Eskerrik asko

[aukeratu zure hizkuntza]
Ainara Maya Urroz
Euskara teknikaria
Euskara zerbitzua - Pertsonala
Debabarrena ESI / OSI Debabarrena
Mendarozabal auzoa z/g
20850 Mendaro (Gipuzkoa)
: 943 032911 (luzapena: 2911)
AINARA.MAYAURROZ a bildua osakidetza.eus<mailto:AINARA.MAYAURROZ a bildua osakidetza.eus>

Gizon edo emakume bati ezagutzen duen Hizkuntza batean hitz egiten badiozu, bere ulermenera iritsiko zara; bere hizkuntzan hitz egiten badiozu, ordea, bere bihotzera.
(Nelson Mandela)

From: Xabier Aristegieta [mailto:allurritza a bildua gmail.com]
Sent: lunes, 21 de agosto de 2017 10:43
To: ItzuL
Subject: Re: [itzul] DOY FE/ NO DOY FE

"Ez dut fedeRIK ematen" ez zait hain egokia iruditzen, lexikalizazio apalagoaren seinale izan litekeelakoan. Hau da, iruditzen zait "fede ematen dut / ez dut fede ematen" normaltasunez erabili beharko genukeela, "igeri egiten dut / ez dut igeri egiten" esaten dugun bezalaxe, eta EZ "ez dut igeririk egiten" edo "ez dut hitzik egiten".

Xabier Aristegieta

<sayago.ja a bildua aju.ej-gv.es<mailto:sayago.ja a bildua aju.ej-gv.es>> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko abuztua 21 10:37):
“Fede ematen dut” agertzen da gure datu-basean. Bestea ez dugu orain arte sekula erabili, baina suposatzen dut “Ez dut federik ematen” izan litekeela.

Gero arte,

[https://edukiak.osakidetza.net/osasunkarpeta/osasunkarpeta.png]