[itzul] DOY FE/ NO DOY FE

Terminologia - BiTEZ terminologia a bildua bitez.com
Ast, Abu 24, 01:03:24, CEST 2017

Zinez eskertuko nizueke (ez dakit gainerako zerrendakideok bat ote zatozten honekin) sinadura luzeegi antxian idatziak, argazki sozializoide guayak, mezu-oin ekologikoide eskertzekoak, legeak dioenez babestuta geratu behar luketen datu pertsonalak eta antzemoduko txipifostiyuak mezuei erantsita bidaltzen dituzuen guztioi...
...itzuList-era bidaltzen dituzuen horietan (mezu horietan) kenduko bazenituzte, edo erantsiko ez bazeniekete.

Esker mila zuen arreta arduratsuagatik eta zuen konprensione gupidatsuagatik.

Testu hutsaren edertasuna aldarrikatzen duen...

...Iñaki Bitezekoak, bihotz-bihotzez

Posta elektroniko mugikorretik bidalia