[itzul] FW: Goi-mailako prosaz

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Al, Abu 28, 12:26:57, CEST 2017

Aurreneko mezua hutsik, eta bigarrena sinatu gabe bidali duzu. Ez dakit,
beraz, norekin ari naizen.

Gaiak liburu bat ez, baizik eta liburu-sorta bat ere idazteko bezainbeste
ematen du.

Horregatik, oraintxe bertan ideia nagusi bat baino ez dut adierazi nahi:
nire iritziz, esanahi joriak, aberatsak, konplexuak, ulergarritasunez
adierazteko egiturak lantzen jardun behar genuke, eta gure hizkuntzaz
harrotu euskara horretarako guztiz gauza dela erakutsiz. Eta ez "bertan
goxo" egin, esanez "euskarak nahiago dituela" egitura gramatikal
sinpleagoak, eta "idatzizko estandar" kategoriara
kaleko/baserriko/sagardotegiko ahozko euskara goratuz.

Orain ez dut denborarik gai honetan sakontzeko, baina adierazi izan ditudan
iritziak funtsean ideia nagusi horrekin daude loturik. Interesatzen
bazaizkizu, jarraian dituzu idatzi ditudan artikulu batzuen estekak:

http://www.eizie.eus/Argitalpenak/Senez/20091026/aristegieta
http://www.eizie.eus/Argitalpenak/Senez/20151020/11aristegieta
http://www.eizie.eus/Argitalpenak/Senez/20161103/08aristegieta/senez47_aristegieta.pdf
http://www.euskaltzaindia.eus/dok/plazaberri/2012/martxoa/aristegieta_jardunaldia.pdf
https://31eskutik.com/category/xabier-aristegieta/

Ondo izan.

Xabier Aristegieta

El 27 ago 2017, a las 1:07, Terminologia - BiTEZ <terminologia a bildua bitez.com>