[itzul] FW: Goi-mailako prosaz

Terminologia - BiTEZ terminologia a bildua bitez.com
Iga, Abu 27, 01:07:42, CEST 2017

Barka aurreko mezua hutsik bidali izanagatik.
Hiru urte duen biloba bat etorri zait, eta bizkarrera egin dit salto idazten hasi behar nuenean.

Ados egon ninteke Gomá Lazónekin, edo ez.
Zaila ez da haren adierazpenekin "orokorrean" ados egotea.
Baina, arrazoi zehatzik ere ez diot aditu nire adostasuna erakustera bultzatuko nindukeenik.
ELEVAZiO (GORATASUN?) halako bat dario idazki osoari, non ez bainaiz, bada, ni oso eroso sentitzen.
Horren zergatia esango ez banu zorretan geratuko nintzatekeen, batetik; eta, bestetik, inori denbora  alferrik galarazi nahi ez diodanez, ez naiz ingurumariatan ibiliko.
Benetan arazo ditugunak ikusi nahi ez baditugu, gureak egin du (irakurri, bestela, azken azterlan soziolinguistikoak):
- Hizkera/idazkera administratiboan (gehien landu??? izan den horretan) ez gara ados jarri/jartzen.
- Euskara teknikoan gutxi batzuk izan dira benetako lana egin dutenak, eta ez diegu jaramon handirik egiten.
- Eta, batez ere, une oroko (alegia, bizi bitarteko) jardunean behar ditugun erregistroak sortzeko gauza ez gara.
Eta, halaz guztiz ere, han "gorako" hipotesiei heldu nahi diezue; eta, horri eusteko, euskal lurtar xumeen eta beste batzuen (nire aburuz) ezin gehiago eman dabiltzaneko akatsak argudiatzen dituzue.
Bada, barkatu, baina KONKREZiO (ZEHAZTASUN?) handiagoa behar nuke zuen argudioak ulertzeko.
Non eta horiek ez diren uda garaiko "pajilleo mentalak" besterik.
Salatu duzuenaren PARADiGMA bera izateko arriskua nire gain hartuta, gustura irakurriko ditut zuen argumentu ("argudio" hitza, hiztegietan duen adieran ez baitaitz izugarri gustatzen) konprenigarriagoak.

Posta elektroniko mugikorretik bidalia