[itzul] enpresen izenak

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.com
Ast, Ots 2, 11:21:19, CET 2017

Bezeroak agintzen duenez...
Baina, nolanahi ere, bi kontu (bezeroari "iradokitzeko", beharbada):

- "S.Coop." laburdura "sociedad cooperativa" ordezkatzen du, eta hori,
euskaraz, "sozietate kooperatiboa" edo "kooperatiba-sozietate" izan liteke,
baina ez "E.", ez baita "elkartea" baizik eta "sozietatea".

- Enpresaren izenaren partea izaten da enpresaren izaera juridikoa, hau da,
nolako sozietatea den ("razón social"), baina, nolanahi ere, Merkataritza
Erregistroan agertzen dena da izen ofiziala. Dena dela, bezeroak parte hori
euskaraz agertzea nahi badu, nik ez nioke eragozpenik jarriko, baina bai
ohartaraziko.

*Alfontso Mujika Etxeberria*
<https://twitter.com/elhuyarhizk>[image:
https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1]
<https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1>[image:
https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa]
<https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa>

a.mujika a bildua elhuyar.com

tel.: 943363040 | luzp.: 216
Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus* <http://www.elhuyar.eus>
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>
[image:
https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan]
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>

Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan
dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez
bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.