[itzul] enpresen izenak

Ana Martin ana a bildua emun.eus
Ast, Ots 2, 13:29:47, CET 2017

Ño, kontua nahasten ari da, eta gehiago nahasteko...

Azkenean argituko bagenu bigarren zati hori generikoa dela eta itzuli egin
behar dela (oraindik zalantzak baititut), orduan mugatuta deklinatu beharko
litzateke, Haritzalde, S.Koop.ak, -ari... edo Koop.S.ak, -an...?
(eske ez zait asko gustatzen Kooperatiba Sozietate horrena, baina tira,
hori normalizatzen bada, aurrera. Koop.S.

Eta, beste ikuspegi bat sartzeko, konpainia mugatuaren ingelesezko Ltd.
itzuliko zenukete

maite darceles<mdarceles a bildua hobest.es> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko
otsaila 2 13:00):