[itzul] BIZENTA MOGEL ipuin lehiaketan 2006an saridun orain liburu formatuan

AINARA MAYA URROZ AINARA.MAYAURROZ a bildua osakidetza.eus
Ast, Ots 2, 13:04:31, CET 2017

Kaixo,

Erantsirik doakizue San Valentin egunerako kontakizun apropos bat, 2006an Azkoitiko Bizenta Mogel ipuin lehiaketan saritua izan zena, nire ipuina.
Hauxe da otsaileko eta urte berri honetako zuendako oparia, goza ezazue irakurriz.

Izan zoriontsu
AINARA MAYA URROZ

[cid:image001.png a bildua 01D27D54.E3494380]
Ainara Maya Urroz
Euskara teknikaria
Euskara zerbitzua - Pertsonala
Debabarrena ESI / OSI Debabarrena
Mendarozabal auzoa z/g
20850 Mendaro (Gipuzkoa)
: 943 032909 (luzapena: 2911)
AINARA.MAYAURROZ a bildua osakidetza.eus<mailto:AINARA.MAYAURROZ a bildua osakidetza.eus>
[cid:image002.png a bildua 01D27D54.E3494380][cid:image003.png a bildua 01D27D54.E3494380][cid:image004.png a bildua 01D27D54.E3494380]

Gizon edo emakume bati ezagutzen duen Hizkuntza batean hitz egiten badiozu, bere ulermenera iritsiko zara; bere hizkuntzan hitz egiten badiozu, ordea, bere bihotzera.
(Nelson Mandela)