[itzul] Nordic walking

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
As, Ots 28, 13:15:42, CET 2017

Egun on:
EuskalTermenen arabera,
http://www.euskara.euskadi.eus/q91EusTermWar/kontsultaJSP/q91aBilaketaAction.do
ibilketa nordikoa

Ipar-ibilketa nire ustez ez legoke  txarto.
Bat  nator Xabierregaz,  kirol oso osasungarria. Erabat.

Garikoitz