[itzul] Kursaal: mugatua ala mugagabea?

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.com
As, Urt 31, 12:51:56, CET 2017

Ez dakit nik "Donostialdean izen horiek mugatuta emateko joera indartzen
ari den", ez baitakit zein diren "izen horiek". Baina ez dut uste "PNVa"
esaten dugunik. Nolanahi dela ere, *Kursaalean *forma ez da atzo goizekoa.
Sebastian Salaberria oiartzuarrak *Neronek tirako nizkin* liburua
argitaratu zuen 1964an, eta honela idatzi zuen gutxienez duela 53 urte:

*Kursaal-ean egin zan bertsolari-txapelketa bat*.

*Kursaal-ean ederrak kantatu ziran, baņan an kantatu ziranak etziran batere
txarragoak.*

*Alfontso Mujika Etxeberria*
<https://twitter.com/elhuyarhizk>[image:
https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1]
<https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1>[image:
https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa]
<https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa>

a.mujika a bildua elhuyar.com

tel.: 943363040 | luzp.: 216
Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus* <http://www.elhuyar.eus>
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>
[image:
https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan]
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>

Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan
dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez
bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.