[itzul] Rollo bollo (+ contacto con tacto / cortarrollos)

Irizar Apaolaza, Ander (Euskarabidea) ander.irizar.apaolaza a bildua navarra.es
Al, Uzt 3, 19:17:00, CEST 2017

Kaixo, Mario:
Ea baliagarri gertatzen zaizkizun hauek:
Contacto con tacto: besteari, guri-guri / besteari, beti guri-guri.

adberbioa ere bada guri
I (Adv.).[http://www.euskaltzaindia.eus/images/stories/oeh/erronboa.gif] Delicadamente. [http://www.euskaltzaindia.eus/images/stories/oeh/izarra.gif]  Jan lodi, bizitzeko guri. EZBB II 10. Gurienik iñututako zaldunan. Zait Sof 95. Txirotasunean azi, saiatuz eta gudukatuz elduerara iritxi, gero ondasunak bildu, guri eta samur bizitzen ikasi [...]. Vill Jaink 173. Edur malutak etorri ziren / otxan, apal, guri, / zeruaren azpitik. Azurm HitzB 60.

Cortarrollos: bero-hoztaile.
Ander Irizar

________________________________
Hemendik: Unamuno Plazaola Mario [m.unamuno a bildua pamplona.es]
Bidaltze-data: astelehena, 2017.eko uztailak 3 14:10
Nori: 'ItzuL'
Gaia: Re: [itzul] Rollo bollo

   Kaixo Txopi, Gorka, Jon, Ander….

  Eskerrik asko lauroi, eta, ezer baino lehen, barkaidazue zuen ekarpenei lehenago ez erantzutea: kanpoan izan naiz, eta kale egin dit ordenagailuak baino gehiago, e-postako kontuak. Etxera bueltan, oraintxe ikusi ditut zuen mezuak.

   Ander: ez, Rollo bollo delakoa ez da galdera baten erantzuna, izenburuak dira hiru esapideak; beraz, bakarrik doa. Alabaina, egia da lehena izenburu nagusia dela, eta gainerakoak horren azpikoak, egoera jakin batzuk islatu nahi baititu testuak.

     Gustatu zaizkit proposatu dizkidazuen aukerak, hitz jokoak….. Buelta pare bat emango diet.

     Contacto con tacto izenburuako proposamenik ez??   Eta, "cortarrollos" hitza emateko???

     Berriro ere, eskerrik asko …..

                                                                          Mario